علی صیدالی

علی صیدالی

علی صیدالی هستم،همین

آخرین مطالب

مبارزه با کارتن خوابی به شکل غرب

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۵۹ ق.ظ

حدیث داریم که میفرماد:اگر یک سوم مردم زکات بدن هیچ فقیری توی جامعه باقی نمیمونه.
شاید نتونیم این رو برای کسی که اسلام رو نمیفهمه تفسیر بکنیم اما ما که مسلمونیم باید بفهمیم.تصویری از کارتن خواب های کشور خودمون که کم هم نیستند (و نباید در کشور اسلامی داشته باشیم)، نذاشتم.


قصدم از گذاشتن این تصاویر این بود که بگم،دنیای خارج از کشور ما خیلی هم گلستون نیست البته که وضع اونها مثل ما در شرایط بحرانی نیست.بعضی ها تلاش به با رنگ و لعاب نشون دادن کشور های دیگه میکنن درصورتی که اینجور نیست و همینجور قصد دارن ایران رو لجنزار جلوه بدن که اینجور نیست.
همین دیشب از عزیزی میشنیدم که از ماهشهر میگفت: ما قبلا به بعضی از شبکه های ماهواره ای اعتماد داشتیم اما از وقتی ایران اینترنشنال و منوتونیوز شروع به ساختن دروغ درباره ماهشهر کردند اعتماد همه مردم به اونها از بین رفته.
پ ن:تصاویر زیر از روش جدید مبارزه یا پاک کردن حل مسئله در بعضی از شهر ها بزرگ جهان هست،تلاش شهرداری های بعضی از شهر های مشهوره که قصد دارند مانع خوابیدن کارتن خواب ها روی زمین و صندلی های شهر بشن.
پ ن۱:این تصاویر از پیج فرنگ نوشت (اینستاگرام) که گروهی از ساکنان و دانشجویان خارج از ایران هستند که چهره خوب و بد کشور های دیگه رو نشون میدن.




موفق و پیروز باشید


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی