علی صیدالی

علی صیدالی

علی صیدالی هستم،همین

آخرین مطالب

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است




کانال های وابسته یا حامی اصلاحات پس از فوت دختر بچه ی معصومی به نام آتنا که عکسش را در بالا میبینید شروع به دفاع و حمایت از سند ۲۰۳۰ که اصل و هدفش خیانت به زنان و دختران است،کردند.
این اتفاق برای عده ای بهانه شد،بهانه ای برای اینکه همه مردان و پسران ایرانی را مانند یک قاتل‌و جانی ببینند و آن را بهانه ای برای دفاع از اسناد رد شده ی خودشان کنند.
تجاوز ناجوانمردانه و وحشیانه یک قاتل که پس از دستگیری به قتل های دیگرش نیز اعتراف کرده بود عده ای را به این سوال واداشت:چرا نباید سند 2030 اجرا می شد تا شاهد این اتفاق ها نباشیم؟
برای پاسخ،سه نمونه کوتاه از اجرای اهداف و سیاست های سند ۲۰۳۰ برایتان نقل می کنم و بحث را تمام میکنم:
۱‌.در سوئد (صدر برابری جنسیتی دنیا)از هر ۴ زن به یک نفر تجاوز شده است.
۲.در امریکا در هر ۱۰۷ ثانیه به یک زن تجاوز می شود.
۳. اخر هم‌اینکه از هر 5 زن انگلیسی یک زن خشونت جنسی را قبل از 16 سالگی تجربه کرده است.

در پایان شما را دعوت میکنم که این لینک را بخوانید

علی صیدالی
۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۷:۳۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


بسم الله الرحمن الرحیم

در این متن قصد داریم بین چند کلمه که ابتدا از شنیدنشان ممکن است ذهنتان به نقاط مختلف جهان سَرَک بکشد ارتباط برقرار کنیم.کلمات از قرار زیر است:نزار زاکا،برابر جنسیتی،سوئد،ملاوردی،سند ۲۰۳۰،سازمان ملل


ابتدا از زاکا شروع کنیم،نزار زاکا تبعه امریکایی لبنانیِ عضو پایگاه نظامی ریور ساید امریکا که پیوند محکمی با جامعه اطلاعاتی آمریکا دارد و از او به عنوان گنج پنهان ایالات متحده یاد می شود.

علی صیدالی
۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۶:۳۶ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

.

به جز افسران جوان جنگ نرم و کسانی که معنای آتش به اختیار را نمیدانند،این نوشته را نخوانند...

.

"اگر احساس کردید دستگاه مرکزی دچار اختلال است و نمی تواند درست مدیریت کند،انجاست که شما آتش به اختیارید.

🔵جمله ای که مدتی قبل ،رهبر انقلاب در جمع دانشجویان سراسر کشور  حین سخنرانی فرمودند سر و صدای زیادی را چه در داخل و چه در خارج کشور به پا کرد...

🔴این عبارت سه کلمه ای عده ای را که حقیقت این پیام‌را بد برداشت کردند و سوءالظن بر ذهن آنها چیره شد دچار هراس یا گونه ای جبهه گیری کرد.

بنظرم بهتر است قبل از هرگونه جهت گیری،آتش به اختیار را بشناسیم...

⚫آتش به اختیار فرمانی بود که مدتی قبل از سوی فرمانده کل قوا به افسران جنگ نرم در سخنرانی ایشان‌در جمع دانشجویان اعطا شد و این افسران وظیفه دارند طبق دستور بالا عمل کنند .

🔵حال که فرمان تبیین شد نیاز به دو تعریف داریم: افسرجوان چه کسی است و چه وظیفه ای دارد؟

🔴افسران جوان جنگ نرم عنوانی است که مدت ها قبل از جانب رهبر معظم انقلاب به جوانان انقلابی داده شد که وظیفه این افسران مقابله با نفوذ های فرهنگی دشمن از خارج و تفرقه افکنی در داخل و همینطور هزینه های گزاف رسانه ای کسانی است که از مقابله سخت با جمهوری اسلامی عاجزند و قصد بر هم زدن نظم داخلی کشور دارند. 

⚪ اما آیا این به این معنی است که هر کسی می تواند با فکر‌ و ایده شخصی وارد جبهه نبرد شود و خودسرانه عمل کند؟

⚫به گفته فرمانده ، افسر جوان هنگامی که احساس کرد دستگاه مرکزی اختلال دارد و نمیتواند درست مدیرت کند،آنجاست که آتش به اختیار است

خوب به جمله بالا دقت کنید،این به معنی نیست که هر افسری با میل و سلیقه شخصی شروع به پرتاب آتش کند ،اگر اینگونه باشد ممکن است آتش ها جهت گیری های متفاوت داشته باشند و بسیاری از آنها خطا روند و هدف یکسانی دنبال نشود و این یعنی هدر رفت انرژی افسران جوان...


🔵شخص آتش به اختیار کاملا باید طبق فکر، منطق،قوانین کشور و اسلام و علی الخصوص اخلاق عمل کند.

🔴رهبر انقلاب در سخنرانی روز عید_فطر ، آتش به اختیار را به معنای کار فرهنگی خودجوش و تمیز معرفی کردند و گفتند که جوانان صاحب اندیشه و همت خودشان منافذ فرهنگی را بشناسند و کار ها را پیش ببرند. .

⚪اما آتش‌به اختیار بودن به معنای فحاشی  و بی حرمتی نسبت به دیگران نیست و نباید بین چند فکر موجود در جامعه نفاق بیفتد.

⚫در پایان باید بدانیم دشمن حقیر که سال ها در آرزوی شکست جمهوری اسلامی است از هیچ چیزی بیشتر از وحدت و هم آهنگی ملت ایران هراس ندارد...


و السلام علیکم


علی صیدالی
۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۷:۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر