علی صیدالی

علی صیدالی

علی صیدالی هستم،همین

آخرین مطالب

روپوش من سرکلاس انگل شناسی

يكشنبه, ۲ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۵۱ ق.ظ

روپوش


سرکلاس انگل شناسی بودیم،بچه ها هرکدومشون حداقل ۲۰ تا انگل دیده بودند،هرکدومش یه شکل عجیب و غریب،تازه هر شماره یه نر،یه ماده:)

مغزا ترکیده،اومدن روی روپوش من خالی کردن،هرکی یه چیزی نوشت:MSP که می بینید سروش مسیحی پور نوشت،یه جورایی مخففه فامیلشه،هر قلم و کاغذی میبینه اینو روش مینویسه،اون بالا دلبرو دلبرکم که یزدان نظام اسلامی تفریظ کرد،کنارشم احسان کیانی که  KDK نوشت،یه چیزی تو مایه های  MSP.


پایین هم سید محمد طه شوشتری تاریخ زد و امضا کرد،و اخری هم که مارو بلانسیت به خر تشبیه کرد و برای فروش گذاشت،حامد منوچهری بود


همین قد ساده،روپوشی که باید ۶ سال تحصیل کار میکرد رو یه ترمه خراب کردند


پ ن:روپوش قبلیم توی آتیش سوخت،و باید یه نو بخرم،به عبارتی خدا لعنتتون کنه :)

نظرات  (۲)

۰۲ دی ۹۷ ، ۱۰:۴۶ مجتبی صانعی
😂😂😂

پاسخ:
به جای خنده پولاتو جمع کن تا ترم بعد واسم یه روپوش بخر😒
الان سوالی که پیش میاد اینه که شما طی انجام این عملیات تخریب طولانی دقیقا داشتید چیکار می‌کردید؟:/ مانعی، فراری، تکونی چیزی!
پاسخ:
مقاومت کردم که ننویسن ولی اون پنج تا بودنو من یکی
متاسفانه مقاومتم حالیشون نبود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی