علی صیدالی

علی صیدالی

علی صیدالی هستم،همین

آخرین مطالب

پروفسور نوری



خشم توده‌های مردم، خشنودی نزدیکان را زیر پای بسپرد و حال آنکه، خشم نزدیکان اگر توده‌های مردم از تو خشنود باشند، ناچیز گردد.(عهد نامه مالک اشتر)


بیکاری،بی قانونی،تبعیض،رانت خواری،پارتی بازی،آقازاده بازی،ژن خوب داشتن،موفقیت ریش کلفت ها و یقه بسته ها و ... سالهاست خیلی ها رو آزار میده.

شخصا ریشه همه اینها رو از قانون میبنیم،این قانونه که باید جلوی رانت،پارتی،رشوه و ... رو میگیره و این رانت،پارتی و رشوست که جلوی بیکاری رو.

موقعیت های شغلی که میتونست ایجاد بشه و نشد،نوابغی که میتونستند بمونن و نموندند،استعدادهایی که میتونست شکوفا بشه و نشد،پتانسل هایی که هست و استفاده نشد، پیشرفتی که باید می شد و نشد رو از چشم کی باید ببینیم؟

مثال میزنم،من دانشجوی دامپزشکی،باید در رابطه با رشته خودم نظر بدم،دلال بازی که در واردات گوشت و دارو در کشور انجام میشه،صنعت دامپزشکی کشور را با خطرات جدی روبرو کرده،

بخشی از حرفهای پروفسور نوری،استاد دامپزشکی شهید چمران رو بخونید: "عنوان یک دامپزشک وقتی می شنوم از هند واکسن می خریم، از ارمنستان گوشت می خریم، از خدا می خواهم زمین دهان باز کند و من را ببلعد. مملکتی که می تواند به دنیا گوشت صادر کند، به دلیل دلال بازی به این وضع افتاده است." نبود قانون مناسب،دلسوز نبودن مسئولین برای کشور،همدست بودن عده ای از اونها با دلال ها،منافع کشور را به خطر جدی انداخته...

اما این قانون چه موقع اصلاح میشه،ضرر ها رو کی میتونه جبران کنه،اصلاحات قوه قضاییه،قانون ، و قوانین مربوط به هر سازمان یا هر وزارت خونه کی قراره تغییر کنن؟

حضرت آقا ۱۲ تیر ماه ۹۶ گفتند که قوه قضاییه را از درون اصلاح کنید.

مشکلات بدون تغییر و اصلاح قانون،حل نخواهند شد.خواهان تغییر قانون باشید تا ان شاءالله روز های خوب رو همه با همه ببینیم،البته وضع موجود با دعا و ان شاءالله گفتن هرگز حل نمیشه.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی