علی صیدالی

علی صیدالی

علی صیدالی هستم،همین

آخرین مطالب

توطئه علیه زنان مسلمان

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۶ ب.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم

در این متن قصد داریم بین چند کلمه که ابتدا از شنیدنشان ممکن است ذهنتان به نقاط مختلف جهان سَرَک بکشد ارتباط برقرار کنیم.کلمات از قرار زیر است:نزار زاکا،برابر جنسیتی،سوئد،ملاوردی،سند ۲۰۳۰،سازمان ملل


ابتدا از زاکا شروع کنیم،نزار زاکا تبعه امریکایی لبنانیِ عضو پایگاه نظامی ریور ساید امریکا که پیوند محکمی با جامعه اطلاعاتی آمریکا دارد و از او به عنوان گنج پنهان ایالات متحده یاد می شود.

پای زاکا اولین بار در شهریور ۹۳ با بهانه همایش"هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی زبانان"به ایران باز شد.

۲۶ شهریور ۹۴ بار دیگر ارتباط زاکا با یکی دیگر از مقامات ایران مشهود و معلوم شد که این بار راه انکار را از جانب آنها مسدود کرد.

این بار او در نشست تخصصی بین المللی"زن،امنیت،توسعه پایدار"که در تهران برگذار شد و پس از دستگیری خانواده اش فاش کرد این دعوت به درخواست ملاوردی،معاوت رییس جمهور در امور زنان و خانواده صورت گرفته است.


بنظرتان فلسفه حضور یک عضو مهم استراتژیک امریکایی که پس از بازداشت اعتراف کرده ماموریت او پیگیری انحراف هدفمند در حوزه زن و خانواده است، در نشست تخصصی زنان چیست؟


چرا باید پای همچین کسی به ایران باز شود؟

از زاکا که بگذریم ،به میزبانش در ایران می رسیم،اما قبلش سری به توافقات بین المللی بزنیم


در سال ۲۰۰۰ سندی در سازمان ملل متحد با عنوان"توسعه هزاره در راستای جهانی سازی"تصویب شدکه از هشت هدف آن شش مورد درباره زنان و کودکان بود.

در سند پر سر و صدای بعدی که اعضای سازمان ملل با هدف دگرگون کردن جاان با آرمان توسعه پایدار آن را تصویب کردند ۱۷ هدف دارد که آرمان پنجم Gender Quality یا برابری جنسیتی است.

شاید با شنیدن این عبارت یعنی برابری جنسیتی پیش خودتان بگویید این که خیلی خوب است پس چرا نباید آن را بپذیریم؟در جواب باید بگوییم مبانی دین اسلام هم برابری زن و مرد را نشان می دهد و در قرآن هم بار ها به برابری زن و مرد تاکید شده و هیچکس در این شک ندارد که زن و مرد جز ویژگی های فیزیکی و روحی تفاوتی ندارند اما این توافقات در جهت یکی کردن این دو،بدون در نظر گرفتن تفاوت هاست که در حقیقت ظلم‌به زنان است.

آیت الله خامنه ای در اسفند ماه ۱۳۹۵ گفتند:امروز کسانی که در دنیا برابری جنسیتی را مطرح میکنند،آنقدر دچار بدبختی و فساد از این ناحیه گریبان گیرشان شده که خودشان پشیمان اند...خدا کند آن هایی که در داخل اسم عدالت جنسیتی را می آرند مرادشان از آن برابری جنسیتی نباشد.

به جمله بالا بیشتر دقت کنید،متاسفانه عده ای هستند که خود،افکار و اهدافشان را پشت عدالت جنسیتی پنهان کرده ولی قصد در اجرای سیاست های برابری جنسیتی یا همان آرمان پنجم سند ۲۰۳۰ دارند که خوشبختانه با زکاوت رهبر این قصد شوم خنثی شد.

بیایید بر اساس آمار کشور های صدر جدول برابری جنسیتی یعنی فنلاند،نروژ و سوئد را بررسی کنیم،

در سوئد ۵۰ درصد ازدواج ها،از نوع ازدواج سفید است یعنی دختر و پسر هیچ تعهدی برای زندگی مشترک ندارند و هرکدام از طرفین هرگاه اراده کرد توانایی بهم زدن زندگی را دارد و نتیجه اش طلاق ۶۴ درصدی در این کشور است که آماری هولناک محسوب می شود.

اما دلیل ملاقات معاون زن و خانواده رییس جمهور با مقامات همچین کشوری چیست؟


بحث، به اینجا ختم نمی شود و تازه آن جایی جالب تر می شود که او علاوه بر ملاقات با مقامات سوئد به کشور های فنلاند و نروژ هم سفر کرده و برای انتقال تجارت و اطلاعات اعلام آمادگی میکند.

تاثیر این ملاقات ها و انتقال تجارب را میتوان در صحبت های مینو محرز صاحب نظر وزرات بهداشت در حوزه ایدز که در نشست تخصصی "سلامت زنان و رفتاری های پرخطر"، "تن فروشی" را توجیه و پیشنهاد میکند به جای این کلمه از "کارگر جنسی"استفاده کرد مشاهده نمود.


واقعا دلیل این ملاقات ها و حضور جاسوس های برجسته و  سند ۲۰۳۰ و زن و خانواده چیست؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی